Postaw swój biznes na stelażu i wyróżnij się oryginalną szatą graficzną, poznaj 12 powodów dla których musisz mieć roll up.
Streszczenie
Różnorodność
Planując zakup roll-upa, jedną z pierwszych danych, jaką musisz posiadać to jego rozmiar. Sprawa nie jest łatwa, bo wybór jest duży. Zaczynając od małych roll-upów przeznaczonych na biurko, poprzez tradycyjne, najczęściej spotykane (60x160cm, 80x180cm), aż po potężne, mogące służyć też jako ścianki (200x200cm). Decyzja powinna być efektem przemyśleń, gdzie roll-up najczęściej będzie stawiany, jaka powierzchnia będzie do zagospodarowania.
efektywność
Chcąc wybrać efektywną i elegancką formę promocji Twojego biznesu postaw na roll up. Prezentując go w widocznym miejscu podczas targów, spotkań, szkoleń, eventów, przyciągniesz uwagę Twojego klienta. Dzięki prawidłowo zaprojektowanemu roll-upowi zbudujesz rozpoznawalność swojej marki, co wpłynie również na wzrost wyników sprzedaży.
uniwersalność
Zanim zaczniemy proces projektowania roll-upów, zawsze zadajemy naszym klientom pytania dotyczące miejsc, w których roll-up ma się w przyszłości pojawić. Dzięki takim informacjom, wiemy jaka treść powinna znaleźć się na nim oraz jak powinien wyglądać, by był narzędziem uniwersalnym, możliwym do wykorzystania na wielu wydarzeniach.
mobilność
Roll-up po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca. Dzięki temu, zabierzesz go wszędzie, gdzie tylko masz ochotę. Może nie zmieści się do damskiej torebki, ale na pewno uda Ci się go zapakować do bagażnika swojego samochodu. Do naszych roll-upów zawsze dodajemy torbę, dzięki której, gdy go nie używasz wszystko będzie na miejscu, a w razie potrzeby wygodnie go przeniesiesz.
prościzna
PROSTY W OBSŁUDZE JAK BUDOWA … Montaż i demontaż trwa kilka sekund. W błyskawicznym tempie możesz zaprezentować swoją ofertę, a gdy trzeba zmienić miejsce prezentacji, niczym David Copperfield spowodujesz, że roll up zniknie.
niska cena
PORTFEL ŚPI SPOKOJNIE Mówi się, że nie ma zysku bez inwestycji. Prawda, ale nie zawsze trzeba milionowego budżetu, żeby praktycznie i skutecznie zaprezentować swoją działalność. Roll up jest jedną z tańszych form promocji, istnieje na rynku bardzo duży wybór materiałów, z których można go wykonać, które będą dostępne na każdą kieszeń. Żadna inna forma reklamy nie jest tak wielorazowa, jak roll-up.
sprawdź ceny roll-up
trwałość
STABILNY JAK SKAŁA Treść Twojej reklamy jest nadrukowana na specjalnym materiale, który jest trwały i odporny na wszelkie „kontuzje” i „urazy”. Najczęściej drukujemy na materiale zwanym block-out, który nie przepuszcza światła. Dodatkowo, elementy, z których jest wykonany stelaż są bardzo trwałe i ciężko je uszkodzić. Dzięki temu możesz korzystać z niego latami.
lekkość
Konstrukcja roll up’a jest wykonana albo z aluminium (w przypadku prestige), albo z włókna węglowego (w przypadku roll-up basic). Dzięki temu, każdy jest w stanie go przenieść z miejsca na miejsce. Dodatkowo mała waga sprawia, że łatwiej się go rozkłada. Z drugiej strony jego budowa jest na tyle stabilna, że nie łatwo go przewrócić.
wsparcie
MISTRZ DRUGIEGO PLANU Roll up idealnie sprawdzi się podczas konferencji, gdy Ty stoisz na scenie czy podczas targów biznesowych i dumnie stanie obok Twojego stoiska. Będzie Twoim wsparciem.
zmienność
Jeśli jednak zapragniemy zmiany grafiki, możemy to wykonać w sposób bardzo łatwy (roll-up wersja basic). Zmieniając jedynie wydruk, możemy wykorzystać ponownie stelaż.
ekologia
Farby, których używamy do druku Waszych roll-upów są bezpieczne i ekologiczne, a dodatkowo bezwonne. Dzięki temu, roll-up może zagościć bez przeszkód w przedszkolach, restauracjach, czy przychodniach.
niepowtarzalność
Tak, to zostawiliśmy specjalnie na sam koniec. Wiemy już wszystko na temat roll-upa, ale pamiętajcie – kupujemy oczami! Projekt graficzny to najważniejsza rzecz. To ona przykuje uwagę klienta, to ona da Twojej firmie kolejnego plusa za spójność wizerunku marki. Przestrzeń roll upu wyzwala potencjał w zakresie nieograniczonej możliwości prezentacji Twojej działalności. Do dzieła!